Did I mention
That I'm in love with you.
我是否提過我已經愛上你

And did I mention
There's nothing I can do.
我是否提過我已經無能為力

And did I happen to say
I dream of you everyday?
我是否說過你讓我每日魂縈夢牽

But let me shout it out loud if 
就讓我大聲高喊

that's okay
就沒問題了

That's okay
就沒問題

I met this girl that rocked my world like it's never been rocked
我遇上這個女孩撼動了我的世界 

And now I'm living just for her and I won't ever stop
現在我要為他而活 直到永遠

I never thought that it can happen to a guy like me.
我從未想過這種事會發生在我身上

But now look at what you've done, you got me down on my knees.
你現在看看你讓我就此跪地臣服

Because my love for you is ridiculous.
因為我對你的愛如此的失去控制

I never knew
我從未料到

That it can be like this.
會如此的情不自禁

My love for you is ridiculous
我對你的愛已經失去控制

My love is R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!
我對你的愛是R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!

R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!
It's ridiculous!
如此難以控制

Just ridiculous!
如此無法自制

And I would give my kingdom for just one kiss.
我願意用我的王國換你一吻

Well did I mention
That I'm in love with you
我是否提過我已經愛上你

And did I mention
There's nothing I can do.
我是否提過我已無法自拔

And did I happen to say
I dream of you everyday?
我是否說過你夜夜出現在我夢中

But let me shout it out loud, if that's okay
如果可以請你允許讓我大聲喊出來

If that's okay.
如果可以的話

I gotta know which way to go, c'mon give me a sign
請給我指引讓我知道如何走向你的心

You gotta show me that you're only ever gonna be mine.
你需要讓我知道你將會永遠屬於我

Don't want to go another minute even without you
我不想待在沒有你的地方那怕只有一秒

Cause if your heart just isn't in it, I don't know what I'd do.
因為倘若沒有你我將不知該如何是好

Because my love for you is ridiculous.
因為我已經抑制不住對你的愛

I never knew
我從不知道

That it can be like this.
會變成如此

My love for you is ridiculous
我對你的愛已經失去控制

My love is R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!
我對你的愛是R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!

R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!
It's ridiculous!
如此難以控制

Just ridiculous!
如此無法自制

And I would give my kingdom for just one kiss.
我願意用我的王國來換你一吻

C'mon now!
來吧 就現在

Alright!
好吧

Alright!
就這樣好吧

Because my love for you is Ridiculous.
因為我對你的愛意已無可控制

I never knew
我從未料到

That it can be like this.
這份愛會變成這樣

My love for you is ridiculous
我對你的愛已難以控制

My love is R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!
我對你的愛是R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!

R-I-D-I-C-U-L-O-U-S!
It's ridiculous!
如此情不自禁

Just ridiculous!
如此難以控制

And I would give my kingdom for just one kiss.
我願意用我的王國來換你的一吻

C'mon now!
來吧 就現在

 

 

有些不知道該怎麼翻比較順
所以就大概大概了


arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞
    全站熱搜

    擁抱陽光 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()